Anneolacakk Hiç bişey yok doğum belirtisinden ne olacak böyle kendi sancım olmayacak suni alacaz bı gidişle 🥹
kahvesever__ Anneolacakk ben hastaneye gittim eve geri gönderdiler bugün açılmam veya suyum gelmedi için sancın artarsa gel dediler hala sancım var ama