kadertugrul7 Tugceinciuak teşekkür ederim peki erkilette varmis bide orasi hakkinda bilginiz varmi acaba
kadertugrul7 YuvarlanamayanPandaaa teşekkür ederim şehire randevum var bugün gidicem inşallah çoğunluk şehiri önerdi daha temiz teskilatli diyorlar ebelerde inşallah insaflı birine denk gelirim de hayirla kucagima alirim evladımı
1melekannesi3858 tunamomm bende humada yaptım dogumumu genel ayın 21 inde yaptım illet sarilik ile kilo derdi ile uğraşıyorum bebek doğumda sonra verdi suan 2.520 oldu 2 kilo 630 idi pazartesi ne kadar alir inslalh 10 gün oldu şimdiye çoktan doğum kilosunu geçmesi gerekli idi dediler
YuvarlanamayanPandaaa kadertugrul7 mustafa oğuz yılmaz ve hatice durmuşa gele bilrisin mustafa bey 2 çocugumun doktoru 3. Çocugumda onda doğacak insallah canım fakülte artık parayla çalışıyor o yüzden ilgi az
Bebegim_38 kadertugrul7 ben fakültede düşük yaptım ama ileri haftaydı doğum şeklinde yaptırdılar. Özel odadaydım. Bebek ilgileriyle alakalı bir şey diyemem o yüzden ama hemşire ilgisi iyiydi ama tadilat görmediyse bir kaç yıl içinde odalar yeni değildi. Şehir hastanesinde de bir tanıdığımız doğum yaptı odası bayağı güzeldi. Ama ilgi alaka nasıl bilmiyorum.
kadertugrul7 Bebegim_38 teşekkür ederim şehirde yapicam karar verdik temiz baya benim tek korkum dogumda ters birine denk gelirsem diyeydi
kadertugrul7 YuvarlanamayanPandaaa mustafa oguza almıştım randevuyu yeni çıktım teşekkür ederim sonuç için tekrar randevu istiyorlarmi acaba pazartesiye kaldida idrar ve kan sonucum
Yazmelegi_ kadertugrul7 önceden 3 gün içinde gidince randevu almana gerek kalmıyor sıra alıyorsun sadece ama şuan 10 diye duymuştum
Bebegim_38 kadertugrul7 Allah korusun içinizi ferah tutun babam 2 kez ameliyat oldu şehir hastanesinde özel hastane gibi ilgi gördük. Umarım iyi insanlarla karşılaşırsınız 🙏🏻
Yazmelegi_ 1melekannesi3858 kuzum bol bol emzir ve ardına doymuyorsa mutlaka mama ver biz 3 günde böyle yaparak kilo aldik
kadertugrul7 Bebegim_38 amin inşallah cok teşekkür ederim rabbim doğum yapicak bütün anne adaylarini iyi insanlarla karsilastirsin bir avazda kurtarsin
Sevgi1312 Şehir hastanesi gayet temiz görünüyor cevremden de cok iyi duydum ben kötü demediler hiç benim iki cocugum da mustafa oguz yılmazda dogdu suan şehir hastanesine gectigi için ben de oraya gidiyorum nasipse 3. De onda olacak cok bilgili ve iyi biridir
Yazmelegi_ Sevgi1312 evet herkes çok iyi doktor diyor benim sağlık ocağında ki doktorumun eşi kendisi