Arslande şahin beyi çok övdüler ama kuru kalabalık. İlgisiz bi doktormuş. Buraya da çok yazdılar. Mardin park güzel bi hastane ama doktor açısından yetersiz. Ben ipekyoluna ferda hanıma gidiyorum doktor olarak çok memnunum ama doğumu mersinde memleketimde yapacağım. Cihanpolde enes beyi ve mem arjeni çok duydum hem hastane olarak hemde doktor olarak çok iyilermiş