Hilalarikan ben normal doğum yaptım aynı sürelerde arkadaşım sezaryen oldu sanırsın normal doğum yapmış gibiydi yani ne ağrısı ne zorlanması hiç bir şeyi yoktu hayret etmiştik yine olsa yine sezaryen olurum diyordu, kesinlikle bünye meselesi hiç belli olmuyor o iş bence sorup Burda kendinizi bunaltmayın her çeşit Doğumla ilgili kötü anısı olan mutlaka oluyor sizi etkilemesin 🫶🏼🫶🏼