Mrvkkkk hareketlerini hissediyorsanız sancı leke vs. yoksa inşallah bir sorun olmaz. Ama böyle durumlarda genelde 24 saat yatış verilip takip yapılıyor bir kaç saat sonra sıkıntı olmayacağı anlamına gelmez çünkü. Bende 2-3 ay önce ani fren sonucu arka koltuktan ön koltuğa çarptım bir şikayetim yoktu ama dr yatış istemişti şuan sıkıntı görmüyorum ama bir kaç saat sonra olmayacağı anlamına gelmiyor demişti. Sizde hareket takibi yapın mutlaka içiniz rahat etmiyorsa acilden bi görünmeniz iyi olur bence riske hiç gerek yok