Duyguceylan_ Kızlar balıkesirde olup sevgi hastanesinde doğum yapmış olan var mı, ben haftaya cuma orda doğum yapacağım, hastaneyle ilgili tecrübelerinizi merak ediyorum
Masal-10 Duyguceylan_ Arkadaşım yaptı çok memnundu bende orda yapıcam Allah izin verirse Sabahattin bey için 🙏