Mariyete zeytinyağını denedim böyle bi yanma hissi yok sıcak suda herkese iyi gelirken bende ters tepki yapıyor nedense çözemedim ben bu işi açık yarama acı biber yada tuz basıyorlar gibi bi his o yüzden ameliyat istiyorum ben en acilinden deneyimli biri olursa inşallah görür msjlarımı da bir cevap veren çıkar gerçekten çok kötü birşey ve çevremde kimse yol çocuğuma bakıcak geceden geceye eşim işten çıkınca sağolsun o ilgileniyor yorgunum diyemiyor bile