mirooo Kızlar merhaba, kusura bakmayın ama 6. Haftaya giriş yaptım fakat kabız oluyorum sorun yaşıyorum sizce ne yapmalıyım
Xcbaby mirooo ac karna kuru kaysi 3 4 tane veya yine ac karna zeytinyagli su iciyorum ikisi de cok etkili tabii bol su ve yogurt kefir ayran tuketiyorum gun içinde bunlarin disinda yürüyüş yapilmali ve sicak corba içilmeli. Dahiliye doktorumun önerileri.
gamzecgr mirooo kefir çok iyi geliyor ben de ilk 3 ay hep öyle idare ettim günlük bir bardak hem faydalı da