mlkbas Vestel 10 kiloluk KT10701 kullanıyorum memnunum canım. Nem sensörü var dakikasını makina ayarlıyor, kurutmadan çıkarmıyor. Az atsam kısa vadede, dopdolu atsam(kazanı kocaman hiçbir zaman dopdolu atamadım) uzun vadede çıkarıyor. Ütü özelliği var, evlendiğimden beri ütüm yok almadım. Ama 2 çarşafımı kırışık çıkardı, kumaşından sanırım. Eğer araştırıyorsan; hangi marka seçersen seç nem sensörü, ütü özellikli programı ve en büyük hacimlisi olsun. Bunlara dikkat etmekte fayda var. 10 kg liklerin kazanı kocaman, büyük olunca hiçbir zaman dolduramıyorsun tam, ve böylece kırışıklık durumu en aza iniyor, alırken bunlara dikkat ettik biz.