Merhaba kızlar. Beni bir konuda aydınlatmanıza ihtiyacım var. Doğumdan sonra ben en sağlıklısının bebeğe sadece anne sütü vermek olduğunu sanıyordum. Fakat çevremde duyduğum kadarıyla pek çok kişiye doktor mama öneriyormuş. Daha iyi gelişsin, sarılık olmasın diye. Sizler nasıl yapıyorsunuz? Hem emzirp hem arda mama mı veriyorsunuz?