Bugün 2 damla kanama geldi koştum doktora. Tam 7. Haftadayım 7+0 kalbini pazartesi dinleyecektik ama kanama olunca gittim hemen kalbini dinledik. Doktor bebeğimin aşağıda olduğunu risk olduğunu söyledi. İğne vurdu ve aşağıdan alınan fitil yazdı. Pazartesi yine kendi doktoruna görün dedi. 1 hafta yatacaksın dedi ayaklarının altına yastık koyup bir hafta sonra toparlarsın dedi . Eve geldim yatıyorum. Var mı böyle durum yaşayan çok moralim bozuk risk olmasına ayrıca yatma işi uzarsa evim nolcak yemek çamaşır bulaşık vs. Yaşayanlar yazabilirler mi lütfen