Seydusss valla ilk dogumda baget yüzük istedim sahte bile olsa al dedim aldı o zamanda cok borcumuz vardı bilenzik satıp dogum yaptım şimdidde daha cok borcumuz var bunda hic bişey istiyemicem cok istedim ev aldı dogumuma 2 ay kalasıya gecicem o bana en Güzel hediye olacsk rabbim borcunu ödeme kolaylığı versin bebegimiz bereketli gelsin bize inşallah