Elif2424 Karnım çok aşırı derecede çatladı ben görünce korkuyorum 😂 36+2 yim ama inanılmaz derecede kaşınıyor kaşıyamıyorum da bi önerisi olan var mı nasıl durdurcam bu kaşıntıyı
miniyo Elif2424 Benim aşırı kaşıntım olmadı ama nadiren dediğiniz gibi delicesine kaşımak istiyordum . Soğuk suyla yıkıyordum karnımı . Jel buzları bir tisort ün içine koyup karnımda gezdiriyordum iyi geliyordu .
Seydaa123456 Elif2424 lierac o çatlama acısını çok iyi alıyo ve nemlendiriyo kaşınmaması için bol bol nemlendirin seytinyagı bile olur elinizde olan bi yagla
Miraykaan Elif2424 Neden kaşıyamıyosunuz benimde aşırı çatladı kaşındığında kaşıyorum baya bi sakıncası mı oluyor ben bilmiyorum
Aslhna Elif2424 bende 35 de çatladım aynı şekilde o hafta bulaşık teliyle kaşıyasım vardı 😀bio oil kullandım lierac bebek yağı biraz Hindistan cevizi yağı fayda etti sanki bir deneyin
zumrasmom1 Elif2424 25 haftaligim benimde karnım çıkmadı ama fazla çatlak var. Sizin gibi kaşınıyor kasiyamiyorum. Doğumdan sonra yengeç jeli alıp kullancam inşallah
Anneseker Benim cildime kantaron yağı çok iyi geliyor 14 haftalığım biraz erken oldu ama benimde sağ ve sol tarafımda çatlak oluştu biraz çatlamaya meyilli cildim 1 haftadır kullanıyorum kaşıntım yok çatlak kızarıklığıda azaldı belki fayda görürsünüz
Elif2424 Prensess35e 30 dan sonra ama ben hiçbir şey sürmedim yani çatlayacaksa çatlasın dedim ama çok fazla çatladım 🫢
bastet Elif2424 yengeç jeli hem karın bölgesini inanılmaz sıkılaştırıyor hem de çatlakları geçiriyor baya iyi bi jel, bende var, yakınlarım da çok kullandı
zumrasmom1 Elif2424 sikilastirip catlaklarin goruntusunu yok ediyormuş. Bende denemedim henüz ilk defa alicam canım