Kızlar son 10 gündür aşırı derecede bel ve kasık ağrım var son haftalarda olduğumuz için normal Kasım agrısı çok canımı acitmiyor ama bel ağrısı çok kötü ne yapsam da gecmiyor yarım saat süreyle agriyor böyle regl sancısı gibi ne yapsam geçer yada azalır gündüz ağırdı mi yürüyorum ılık banyo yapıyorum da gece yatiyormiyor