MiaBaslck ben geçen sene ki hamileliğimde sleepy nin ikincisi 1 tl kampanyasıyla stok yapmıştım hepsini kullandım sadece 2 numaradan bir paket artmıştı o da arkadaşımın marketinde değişim yapıp 3 numara almıştım. Şimdi ki bebeğime de aynı kampanyayı bekliyorum bu sefer adetleri birer düşük olarak alıcam mavi paket kullanıyorum yeşil paketi hiç hoşuma gitmedi ama sleepy diğer bezlere göre bir tık küçük benim oğlan minyon olduğu için ona cuk oturuyor bi kere prima denemek istedim kilosuna göre almama rağmen aşırı büyük oldu sleepy nin iki katı nerdeyse ve yapısı bana sert geldi sleepy baya yumuşak. Bebeğiniz doğduktan sonra bu kampanyayla alabilirsiniz herkes stok konusundan memnun kalmayabiliyor