Ozgeliii Geceleri aşırı çikolata yemek istiyorum acaba bi zararı varmı bebeği zayıflatıyor diye duymuştum
Ecemnm Ozgeliii ya bı tadimlikta birşey olmaz rahat bırakın kendinizi tabiki hiç birşeyin abartisina kaçmamak lazım ama kendinizde herşeyi mahrum etmeyin
Novamomy Ozgeliii şekerli şeyler kilo aldırır ama sizde kilo alırsınız tadında bırakmak en güzeli elbette
Gecemboncugumm Ozgeliii 25+5iz. ilk günden beri sürekli yiyorum çikolata çünkü canım çok istiyor. şükür kuzumuzun kilosu bi hafta önden bile gidiyor. Bence kendini hiç engelleme canın istediğinde ye.
sevaldqn1 Ozgeliii abartı şeklinde yorumladim bunu yediğimiz çoğu şey sağlıkli degil. Tabi çikolata yararlı demiyorum ama herşey dozunda güzel..
Birminikannesi1 Ozgeliii abartmadan yendiği sürece birşey olmaz hamileyiz yani tadımlık da olsa istediğimiz herşeyi yememiz lazım
Ozgeliii Birminikannesi1 evet haklısın işte son zamanlardayım artık 33 haftaya girdim bu haftalarda bebeğin kilosu çok önemli endişelendim bi tık
Birminikannesi1 Ozgeliii dediğim gibi benden daha tecrübeli olanlar vardır tabikide ama bence abartmadan yiyebilirsin ☺️ sağlıkla doğsun bebisin🥰