Merhabalar kizlar size birşey sormak istiyorum kafam Allak bullak oldu
Ayın 13 gibi pembe akıntı geldi damla sonra kesildi normale döndü sonra 17 sinde kırmızı oldu bir defa falan sonra bakıyorum hiç adet gibi değilim o akıntılar geliyor
Bir de kasıklarımda seyirme oluyor bazen
Kırmızı olunca tamam adet oldum dedim ama sonra yine pembeye kahverengiye döndü (pkos hastasıyım en fazla 1 hafta gecikmem oluyor ilk defa böyle akintilarla karşılaşıyorum )
Eğer bir bilginiz varsa beni aydınlatırsanız çok sevinirim ☺️