gly_ benim ilk gebelıkte ara ara tam 3 kere geldi. 3.geldiginde 3 aylık hamıleydım digerlerine göre daha fazla gelmişti o yüzden korkup gitmiştim alttna muayene oldum hatta ama bir sorun çıkmadı. Doktorda yerleşme kanaması demedı aslında bırsey yok onemlı bir durum degil dedi gönderdi ama etraf ınternte felan oyle yazıyor dıye oyle dedim 😂