Sedoshh Kızlar benim testim 3 gündür 2 çizgide koyu dün çatlamış olmam gerekiyordu. Acaba çatlayınca hemen o çizgi silikleşmiyor mu . Anlamadım bu işi yahu silikleşmedi gitti
YncaY Çatlama olunca silikleşicek hala çatlamamış bende bugün 3 üncüyü yapıcam 2 gün üsg üste çift çizgi belirgin çıktı bide sıvı almayın test yapmadan 4 saat öncesinde havuçta yiyin çatlamaya yardımcı
elifsen Bazılarının yumurtası maalesef ya çatlamıyor ya da çok geç çatlayabiliyor o yüzden zaten çatlatma iğnesi vuruluyor. Mutlaka doktora görünmeniz lazım riske atmayın bence
Sedoshh elifsen 26 günde adet oluyorum çok düzenli geliyor. Ve ben çatladığım günüde anlıyordum akıntım geliyordu. Bu ay acaba stres mi yaptım ilk kez korunmamıştım. 2.gebeliğim olucak ilkinde tek ilişkiyle ilk ayda kalmıştım sorunum yoktu ama anlamadkm takip edeyim
Lelalela Sedoshh benim de ilk hamileliğim seninki gibi ilk ayda oldu hemen şimdi ikinciyi düşünüyorum 2 ay oldu birşey yok yarın bat ım az önce test yaptım negatif
elifsen Sedoshh adetlerin düzenli oluşu her ay aynı gün yumurtlayıp veya aynı gün çatlama olacağını göstermez. Mesela benim de düzenli ama 11.gün yumurtladığımda oluyor 17.gün de.
Lelalela Sedoshh o daha varmış sana benim tahminim ya bugün yada 22 agustos şuan daha başlamadı reglm
Lelalela Sedoshh inşallah seninde güzel haberlerin gelir benim zor biraz ya çok stresli günler yaşıyorum hoş eşim de evde pek durmuyor hep görevde bizim için önemli olan günler de boş boş geçip gidiyor
Sedoshh Lelalela olsun canım olcağı varsa olur bende öyle günaşırı diye şartlamıyorum kendimi bazen 2 bazen 3 günde bir illaki denk gelir spermler 5 güne kdr canlı kalıyor. Stres yaptıkça olmaz düşünmemek lazım ama elimizde değil ben daha bu ay başladım şimdiden stres oldm