Kızlar dün hastanede kan vermiştim hastalıklar ile ilgili bilgi almak için. Bugün doktorum aradı tiroit-guatr değerimin yüksek çıktığını söyledi ve hemen ilaca başlamam gerektiğini söyledi. Gebelikten önce hiç böyle bir sıkıntım yoktu böyle birşey başına gelen var mı kızlar ?