Yenibirannee Mrymcngzll sanciniz varmi? Haftaniz baya ilerlemis dogum belirtisi olabilir bence takipte olun
3Tospikannesi Mrymcngzll an itibariyle 37+6 olduk benimde öyle şuan bile bi tarafıma toplanıyor kasılıyor biraz sancım da oluyor o an aşırı sert oluyo karnım bunun için bişey yapmadılar mı hastane de bende merak ediyordum
Mrymcngzll Yenibirannee evet gittim ama devletti hiç ilgilenmiyorlar özele gidicem yarın bakalım ne olur