anneadayi__ Kızlar 22+2 haftalığım regl ağrısı Gibi ağrım var ve kanamam parça düşüyorum erken doğum yada düşük olabilir diye yatırdılar lütfen dua edin
Ilosunuz1 anneadayi__ Allah’ım acil sifanizi versin benimde erken doğum riskim var bende yatıyorum hastanede kaç gündür evlatlarımız sağlıklı olsun da gerisi önemli değil doktorlar çok ilgileniyolar valla yatış yapmanız sizin ve bebeginiz için daha iyi
zumrasmom1 anneadayi__ benimde 16. Haftada parça düşürme ve kanamam oldu ama idrar yolu enfeksiyonundan oluyormuş progestan yazıp yollamışlardi canım. Geçmiş olsun
anneadayi__ Hepinizden Allah razı olsun inşallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz🙏 Allah kimseyi evladıyla sınamasın