Civciv35 28 haftalığım plasentam aşağıda yukarı çıkarmı ?çıkmazsa sezaryen olursun diyolar Doktor 32. Haftada bidaha bakalım dedi Çıkması için evde yapılacak bir şey biliyor musunuz
Dylann_3433 28 haftadan sonra çıkmask çok zor tamamen kapatıyor mu o önemli ve malesef yapılacak hiç birşey yok endişe etmeyin hep pozitif olun bende de aynı durum tamamen kapatıyor sağlıkla kavuşalım bebeklerimize
Bursa17 Dylann_3433 tamamen yapışık sa sezaryan olur en fazla benimde aşağıda anterior doktor ilk doğumda sıkıntı olmaz dedi
Bursa17 Dylann_3433 anterordu doktor dün gittim kontrole yukarıda dedi ilk gebelikte problem olmaz dedi
Dylann_3433 Bursa17 benim tamamen kapalı doktor da şaşırdı çok nadir ilk gebelikte görülüyormuş ilk doğumda yapışma ihtimali 0 korkma dedi ama bir sonra ki gebeliği düşünme dedi haklı olarak riskleri çok fazla anne içinde bebek içinde
Dylann_3433 N-23 Bursa17 23 haftadayım ve 6 haftadan 13 e kadar kanamam oldu çok kanamalı geçti hep yatarak geçirdim hala yatarak :) doğurana kadar yatacagız
Dylann_3433 N-23 Bende korkuyordum ama bebek etkileniyor öncelikle elinizden geldiğince sağlıklı beslenip hareket kısıtına gidin ıkınmayın ağır kaldırmayın ve iş yapmayın doktorunuzu iyi seçin psikolojik olarak doktor deneyimi çok önemli
Bursa17 Dylann_3433 dikkat et canim ilişkiye girme uzan hep çıkarsa çıkar olmadı sezarysn olursun yorma kendini
Dylann_3433 Bursa17 Zaten sezeryan olsun bebek iyi olduğu sürece hiç önemli değil doğum şekli ben onlara takılmıyorum üzüldüğüm bu yaramazlar erken gelmek istiyor