Merhaba kızlar bebek arabası araştırıyorum.
Puseti oto koltuk olan
Bu modeli ikinci el uyguna buldum ve şunu merak ediyorum.
Bebek bunu kaç yaşına kadar kullanıyor.
1-1.5 yaşına gelince baston denilen modele mi geçiş yapılıyor
Hiçbir bilgim yok
Aydınlatırsanız sevinirim 😵💫