13+4 haftalık hamileyim 2 aydır iştahsızlık ve aşırı kusmayla toplam 6 kg verdim ilk hamileliğimde de 12 kg vermiştim. 4 gün hastanede yattım çıktım 14 serum yedim sıvı kaybım çok fazlaydı. Şimdi çıktım bir kaç gün oldu günde 4 taneye kadar prilam içiyodum zaten hala içiyorum ama bana mısın demiyor hala çok kusuyorum su bile içemiyorum. Doktor taburcu ederken dramamine yazdı ya da zofran ikisinden birini kullan çünkü sadece bunlarla kesebildik bulantını dedi hastanede son 1 gün kesilmişti bulantım bunlar sayesindeymiş. Ama ağır ilaçlar olduğu için bebeğime zararı olur mu diye korkuyorum kullanan var mı😔