Kizlar bu 2. Sezaryenim olacak şuan 37+2 yim 2 gün önce nst de sancim çıktı eve geldim şuan yine ara ara sancı vuruyo ve belim ağrıyor ama çok sık sancılar değil 3-4 saatte bir geliyo ve dinlenince geciyo sadece ayaga kalkamiyorum kalkinca sanci vuruyor sizce hastaneye gitmek için sancı sıklığı ne olmalı ne suyum ne de nisanim yok