NurselYlmz 37+1 az kaldı kızıma kavuşmama ama ara ara sancılarım oluyor inşallah zamanın da gelir pamuğum 😘🤲
ozgeya NurselYlmz Ben 2 ay 16 gün önce anne oldum☺️ Manisa Yunusemre’de yaşıyoruz Güzelyurt tarafında
SinemAyaz 36+0 la burdayım🙋♀️ 34. Haftamda kanamam geldi bi daha gelirse alıcaklar oğluşumu gelmezse 38. Haftada sezeryan olcam
NurselYlmz SinemAyaz çok bende hiç kanama ve bişey olmadı güzel bir hamilelik geçiriyorum Elhamdülillah inşallah sağlıkla kucağınıza alırısnız 🤲😊
NurselYlmz ozgeya ne güzel kavuşmussun yavrucaga Allah analı babalı büyütsün,😊 biz beklemedeyiz hala aynen bende Güzelyurt tarafındayım😊