Merhabalar
Benim 3.5 yaşında bir kızım var. Kızıma hiç bir ilaçsız, tedavisiz hamile kaldım ve ilk 7 hafta doğal ikizdi sonra ikizi gelişmedi ve tekli doğum yaptım. Ailemde de ikizler var. Şimdi ikinci çocuğu istiyoruz. Bir süredir denedik olmayınca klomen önerdi doktorum. Ama ben araştırınca klomenin çoğul gebeliğe neden olduğunu gördüm. Bilgisi olan var mı? Korktum zaten genetik olarakta yatkınım çoğul gebelik olursa çok zor olur. İlaçı kullanmasam mı? Klomen kullananlar ne dersiniz?