AybarsUmay_ Hiç korkma yaptır. Daha yüksek çıkmasından değil, daha yüksek çıkıp bunu bilmemekten korkmalısın canım. Değerin gayet düşük, 2 hafta diyabetik beslenmeyle çok rahat düşürürsün. İnsüline başlatsa bile korkma, insülin hormonu kordondan bebeğe geçemiyor boyutu büyük olduğu için. Esas diyabetli olup eski usül beslenmeye devam etmek bebeğe daha büyük zarar. Şimdiden önlem alırsın, suyun fazla olabiliyor, erken doğuma sebebiyet verebiliyor, bebişler biraz kilolu olup normal doğuramayabiliyorsun. Şimdiden önlemini alıp ona göre beslenirsen hiçbirini yaşamazsın Allah’ın izniyle, yaşasan bile kontrollü gidersin