Aseleft 8 yüksek değil bizde 17 di öyle yatış aldık bi gün ışın altında kaldı sonra yavaş yavaş düştü saat aralığı belirlemeyin her bulduğunuz fırsatta az cok emzirin ne kadar emer doyarsa o şekilde atar zaten cok yüksek olmadığı için çabuk toparlar hemen hemen her bebekte oluyor sarılık çünkü