Dilekkkk Özelikle Marmara egitim arastima hastanesi kassap gibi 3 4kere gitmek durumunda kaldim acile...hic iyi degil canim....en son Allah uzak etsin...tansiyonum yuksekti bebegim karnimda olmustu...bana dediler yerimiz yok seni alamayiz...yada otur bekle diye ...oturucak yerleride yok...kadin dofum acil bolumu asiri igrencccc ....hic titiz degiller...biri dogum yapiyordu cati muayenesi yaptilar bebegin kafasi cikmis diye kadini azarladilar kaklk kalk niye soylemiyorsun falan halbuki kendileri oturup kahve iciyordular kadin icerde sanci cekerken kadina dediler yuru...bende kapidayim..kadin indi cataldan hadi hadi yuru dogumhaneye kadin da normal olarsk yuruyemiyo bacak arasinda bebek var az kalsin dusuyordu kadini tutdum beni azarladilar sen niye tutuyorsun birak dussun diye doguma gelebiliyor yuruyemiyormu diye...bende bagirdim ki o dusseydi bebek ole bilirdi ne kadar acimasiz insanlarsiniz...diye sikayet etcdm sizi dedim..bu ne rezillik felan diye...en sonunda ciktim o rezillikten bidaha oraya gitmedim...Rabbim dusmanimi oraya dusurmesin 🙏