KuzeyinAnnesi10 Sibel2334 özel ama canım ücretleri makul çok fazla değil doktor çok iyidir tavsiye ederim Uzm. Dr. Ahmet İmadettin Arıkan
Sibel2334 KuzeyinAnnesi10 gerçekten çok iyiy bir doktra ihtiyaca war çnkü gttğim hiçbir doktr benimle ilgilenmeye doğru düzgn muayne bile yapmylrdı