Koalammm benim de 8 gün önce falan düzensizdi.ben hiç hissetmiyordum yeni sezeryanla doğurdum yine sancım.ç8k çıktı nstd3 ben hissetmiyordum rahmim çok incelmiş acil sezeryana alındım bebği ve rahmi kaybedebilir misim çok şükür zamanında müdahale edildi düz3nsiz sancılarla alakalı mıydı bilmiyorum ama ben hiç sancı hissetmiyordum takipte kalın nolur nolmaz