Rozii Valla hiç denemedim, bitki çaylarından filan çok korkuttuları için. Ama hiç endişe etme, düzenli yürüyüşle bile düşer. Ben 5-6 hafta oldu bıkıp bıraktım full diyabetik beslenmeyi, ona rağmen şekerim yükselmemiş, her gün yürü o çok güzel koruyor. Bi de artısı, kilo almazsın ne güzel, ben 6.ay bitti sadece 1 kilo almıştım, şuan 34üz, 7 kilo almışım sadece, ve bebek benden ileri gidiyor 2 hafta.. Yani bebişi beslemeye uğraşmana gerek kalmayacak, millet bebeğine kilo aldırmak için her gün neler neler yiyor 🤣🫣