Kızlar biz ıkıncı çocuk düşünüyoruz en son ayın 29 un da adet oldum ve bittikten sonra korunmayı bıraktık adet takvimleri indirdim ama hep farklı tarıhler var birinde 4 gün var adet olmama diğerinde 7 gün var hangisi gerçek anlayamadım sizde de böyle oluyor mu