ozerbirisi canım 11 gün önce 35+1 de oğlum dünyaya geldi ve hemen yoğun bakıma alındı akciğerleri de enfeksiyon var ve hâlâ hastanede antibiyotik tedavisi uygulanıyor ilk zmnlar damardan serumla beslendi 3 gündür midesine hortum saldılar anne sütü alıyor çok şükür inşallah sağlığına kavuşucak Allah’ın izniyle Dr umuz 20 gün burda dedi durumu biraz ciddi çünkü ama olsun 20 gün değil 1 ay olsun yeterli sağlıklı olsun üzülmemek elde değil her görmeye gittiğimde ağlıyorum ama sütümüz onlara şifa aman kesilmesin dikkat et sende üzmemeye çalış kendini sütün gitmesin