İlk oğlumda araştırmada perinatolojiye yaptırmıştım 10-15 dk civarı sürmüştü sanırım. Rapor ya da resim vermemişti ama çok güzel detaylı bakmıştı. Sonra o doktora devam ettim zaten riskli gebelik nedeniyle. Şimdi ikinci oğlumda da ona gidecektim randevu bulamayınca haftam geçiyo diye özelde yaptırdım. Bulduğum en uygun fiyat Şenol Şafak oldu. Normalde 20 dk bakıyo demişti telefonda konuştuğumda ama annemde kalp rahatsızlığı vardı deyince daha dikkatli inceledi her damarını resmen 35 dakika baktı kalktığımda belim ağrıyodu yatmaktan😁 10 dakika da rapor hakkında konuştu falan rapor ve 2 tane renkli ultrasonun siyah beyaz halini verdi yüzünü yakaladı özellikle uğraştı güzel resim almak için falan. Ben memnun kaldım tavsiye ederim. Fiyat yazmamışım onu da ekliyim 1000 tl verdik.