Dygoz Sakarya’da devlet hastanesi doğum evinde detaylı ultrason yaptıran var mı acaba ? Memnun kaldınız mı Ortalama kaç dakika sürüyor görüntü renkli mi oluyor Renkli çıktı veriyorlar mı
Cankurt Dygoz 5 dk renkli çıktı yok düzgün bakmıyor benim sağlıklı çocuğuma dudağı yarik fln bi ton saçma şey dediler aldır dediler şükür özele gittim hicbirsey yokmuş 37+5 şuan
Cgdem123 Dygoz hayır siyah ultrason ve net değil zaten anlayamazsın ilerleyen zamanda özele gittim bebigimi görmek için anca öyle görebildim
Dygoz @“Meneseilay54”# Meneseilay54 büyük hayal kırıklığı desene … verdikleri o resim renkli mi peki ?
Meneseilay54 Siyah beyaz ne oldugu bile belli değil Dygoz siyah beyaz ne oldugu belli bile olmuyordu detaylı ücretleri biraz yüksek oldugu için ben devlette yaptırdım ama özel takipliyim orda 7ci aydan sonra renkli verdi doktorum
Buketegemen Yogurtlupilav bana sıyah ultrason kagıdı verdıde ne oldu hıc bıse bellı degıl ekrana bıle bakamadım imkanınız varsa özele gıdın derim kesınlıke önermıyorum
ysmn3454 Bende araştırma da yaptırdım 5-10 dk anca sürüyor ama doktor her şeyini anlatıyor verilen resimde de bebek belli bile olmuyor. Ben özele gidiyorum sırf bebisi görmek için