3_fistikannesi Kızlar 38+1 günlük hamileyim sanki bebişim titriyor gibi hareketleri var sizinde başınıza geldi mi. Ben biraz tedirgin oldum
Sebnem9593 3_fistikannesi bende de ara-sıra oluyor ya sanki titresimde gibi😀 ya da Boyle kus gibi kanat cirpiyor gibi her yeri silkeleniyor
Sebnem9593 3_fistikannesi ben 33um saymadım ama arada oluyor biryerde durmuyor diye kordonunu 2kat boynuna dolamis zaten😀doktora sormadım ama ultrasonda bir sıkıntı gozukmuyor
3_fistikannesi Sebnem9593 inşallah sağ salim alalım kucagımıza. 38+1 im her an doğabilir ama ne olur ne olmaz diye sorayım dedim
Sebnem9593 3_fistikannesi İnsaAllah canim Benimki de her an dogabilir aslinda 😀 24den gelmek istiyor çok erkenci zorla tuttuk simdiye kadar
3_fistikannesi Sebnem9593 kız bana da öyle dedi 34 Ken geldi gelecek dedi doktor baya sıkıntılıydı şimdi de gelmek bilmiyor 😃 inşallah vaktı zamanında gelirler
Sebnem9593 3_fistikannesi ay burda çok gördüm oyle bebisler 40i geçmeden gelmiyorlar.Qaliba gelmek istedikleri zaman izin vermedigimiz için küsüyorlar😂
3_fistikannesi MirsT evett çırpınıyor gibi hissettim ilk baya korktum. Sen hiç doktora sordun mu bide kaç haftalıksın
MirsT 3_fistikannesi haberdar et bizi de ama normal demek ki aslında benim 2. Hamileliğim ama 1. De hiç hatırlamıyorum böyle olduğumu
hkke5667 Kızlar 3.ye bana da oluyo 19+3 teyim. Deprem oluyo sandım neden oluyo bu çok korktum. Sonra kendimi dinledim ve baktım karnım titriyo çok az sürüyo ama 5sn falan