Mavisim099 Doğru ama ilk zamanlar öyle. Bebeğim 1 aylık şimdi de sağıyorum ama acımıyor artık. İlk zamanlar benim bebeğim kıvözdeydi memeyi emmedi. Sütüm de gelmedi. Pompa ile sağdım, memelerim taş gibi sertti. O kadar acı çekerek sağdım ki anlatamam. Ağlayarak sağdım. Ama memelern sertliği gittikten sonra artık o acı kalmadı. O süreçte ne kadar acırsa acısın sağmaya devam etmek gerekiyor.