12+3 haftalık gebeyim ikinci gebeliğin ama bebeğimi hissediyorum iki defadır dün limonata icerken hissettim bugün de uzanırken eminim ama bebek olduğuna gaz veya damar atması gibi değildi tekme gibi de değildi ya nasıl anlatayım hissettim işte ilk bebeğimde 17haftalikken hissetmiştim tecrübeliyim sonuçta yanıldığımı zannetmiyorum. Bu haftalarda hisseden oldu mu