Kızlar mrb ben 37+5 haftalik gebeyim.bebegmin suyu baya azalmış bebeğimde iki hafta gelisim geriligi var devlet hastanesine gidiyordum.3 günde bi kontrol diyorlardı sadece bende sinirlendim.ve karar verdim devlete gitmemeye oda eşim de sinirlendi felan filan biz özele gittik bugün pazartesi günü için doğum planladı 38 hafta oluyorum tam kilosuda 2617 grammis bekletmenin bi manası yok su azligi başlıca bi sebep gelisim geriligi ile bir araya gelince biz böyle çocukları doğsun da dışarıda kilo alsın diyoruz dedi doktorum kuveze girmez değil mi kızlar…???doktorum kuvez kilo ile alakalı bisey değil 40 haftada dogan bile girebiliyo bazen dedi