Kvser Krem1 kaç tane embriyo konuldu size ? Kaçıncı gün embriyoları ? Benimde transferime az kaldı en güzel kısıma gelmişsiniz beklemek 🤗🌸inşallah pozitif sonuç alırsınız
aycicegi22 Krem1 dondurulmuş embriyolarım var adetin 2. Günü çağırdı doktor nasıl ilerliyor süreç transfere kadar
Krem1 27r1907 ayyy inşallah bi belirtiniz oldu mu bugün 4. Günüm sağ tarafımda hafif batma oluyor iğne batması gibi sonra hemen geçiyor belirti mi acaba bu
27r1907 Krem1 kasık ağrım oluyordu baslarda tuvalete cok cıktım bazen de göğüs hassasiyetim oluyordu bebeğiniz tutunmustur size insallah stres yapmayın güzel haberlerinizi bekliyoruz
Krem1 27r1907 inşallah tutunmuşlardır 3 tane transfer yaptı bana .. evet çok sık tuvalete çıkıyorum ama o su içtiğimden oluyor diye düşündüm
Krem1 27r1907 3 embriyom oluşmuştu zaten 3 tanesini de koydu. Bide sağ alt karnımda hafif hafif batma oluyor sizde de olmuşmuydu
27r1907 Krem1 evet ara ara batma oluyordu benim 2 embriyo koyduk 2 tane dondurduk 2 hafta sonra keseye bakmak icin cağirdı tutma ihtimaliniz yüksek bence
Ladyss Krem1 ilk günden beri kasık ağrım var ara ara da batma oluyor. Bir de halsizlik uyku hali çok oldu. Senin var mı belirtin 🥰
Krem1 27r1907 sizin akıntınız var mıydı fitil kullanımına bağlı olanı demiyorum hamilelikte bi akıntı oluyormuş ya şeffaf yoğun bi akıntı
27r1907 Krem1 evet ara ara olan bi akıntım vardı tıpkı relg oluyormusum gibi geliyordu ama seffaf bi sekilde