Kızlar 31+5 günlük hamileyim. 30. haftadan itibaren karnimda bebeğim kasiliyordu taş gibi oluyordu sonra geçiyordu kendiliğinden. Sonra bir gece lavaboya gittiğimde idrardan snra silinip ayağa kalktığımda damla damla suyumun geldigini anladım. 2.3 damla falandı. Ama ben üstünde durmadım. Sonraki geceler olmaya devam edince hemen hastane yolunu tuttum. Hastaneye geldiğimde hemen muayene ettiler alttan 1 parmak açılmamın olduğunu bebeğin başının asağida olduğunu pozisyonunu aldığını söylediler. Nstlerde sancım cikiyordu ama ben sancıyi çok az hissediyorum vurup geçiyor. Adet ağrısı gibi. Benim hastanede yatmam gerektiğini söylediler. 2.3 gün boyunca Alttan parmak muayenesi yaptılar açılma vardı hatta doktor bu kaçıncı dogumun olucak dedi oysa ilk gebeligim :( neyse 3. Gün lavaboda kan lekeli nişanim geldi nişan olduğunu internette görünce anladım. Şimdi kasilmalarim hala devam ediyor nst de sancılarım cikiyor. 4 doz ciğer geliştirici iğne vuruldum. Doktor kesin erken doğum diyor. Ama bana gün söylemiyor tarih vermiyor. Sizce kaçıncı haftaya kadar bu şekilde devam ederler. Gebelik şekerim vardı bugün hemşire artık gebelik şekerine bakmamiza gerek yok dedi. Bebeğim aşağıya baskı yapıyor 1 yudum su içince bile lavaboya gdiyorum koştur koştur. Bu şekilde yaşayan oldumu bebek en fazla kaçıncı haftada gelir ayrıca suyumun akması kendiliginden durdu. Suyuda normal çıkıyor ultrasonda kasıklarım agiriyor belime ağrı vuruyor vajinamda sizi hissediyorum ama hala yatıyorum hastanede çok yoruldum. Lütfen bu gibi şeyler başına gelenler biraz yazar mısınız en geç ne zamana alırlar kaç hafta sonraya.. dışarıya çıkmam imkansızmış asla birakmiyolar evime gitmem yasak. 🥺