Midenizdeki kapakçık gevşiyor boğazınıza midenizden asit kaçıyor. O yüzden yanma yaşıyorsunuz. Ilık süt iyi gelebilir. Bazılarına soğuk süt iyi geliyor. İki tatlı kaşığı tahin yutmak iyi gelebilir. Sade soda iyi gelebilir. En olmadı doktor şurup veriyor