Sinemfrkn benim ilk doğumumda kesi yapıldı iç dış yırtıklarım vardı dikiş atıldı yani ilk doğum yaptığım zamanlar 1 ay falandır gazım olduğunu çıkardığımı falan anlamıyordum idrarımda öyle kaçırıyordum yani sonra kendi kendine toparladı 1 sene olduğunda Dr kontrolüne gittim çok iyi durumda hiç kesi olmamış gibi çok hızlı toparlanmış dedi ilişki konusunda da bı sıkıntı olmadı açıkçası ikinci doğumumu 11 gün önce yaptım bunda kesi yapılmadı 1 dikisim var ufak bı yırtılmadan dolayı ilk doğumum gibi olmadı gaz ve idrar gelince tutabiliyorum kaslarım çok gevsememis anladığım kadarıyla daha hızlı toparlayacak sanki