Sultan_bozdemir Kızlar dün doktora gittim 20 dk da üç sancım çıktı ama açılmam yoktu ve hiç hissetmemistim de bugün belim hafiften ara ara ağrıyor sizce doğumum yakın mi yoksa.daha var mı 38+2 yım şuan