Merhabalar anlayanlar sonucuma bakabilirmi? 75 mg glukoz Açlık 83 1.saatte 116 2.saatte 100
elifnr47 şeker çıkmamış
elifnr47 sonuçlarınız çok iyi
elifnr47 gayet iyi
pandasever teşekkür ederim tansiyon 100/70 o nasıl peki
elifnr47 maşallah değerlendiriniz çok güzel sağ Salim kucağınıza alın bebişinizi🌸
pandasever 🥰