damlaguneyerii evet bende de olmuştu. Kurumaya başlıyor o yüzden sızlıyor. Çok fazla meme ucunu uyarmadan kahverengi kısım dahil nemlendirebilirsin. Bende o zamanlar kullanmaya başlamıştım bir de ara ara gümüş kapak kullanıyordum. Doğum yaptım ilk zamanlar yine kullandım çok şükür yara , acı olmadı.