Kızlar 35+0 olduk. Bugün sabah uyandığımda regl sancısı gibi ağrı oldu düzensiz bir şekilde devam etti mide bulantım oldu acile gittim yeni geldim nst çektirdim normal çıktı alttan muayene yaptılar açılmam da yok çok şükür . Çok yorgunum temizlik yapmam gerekiyor hastane çantamı hazırlamam gerekiyor yapamadım hiçbirini . Sizler nasılsınız peki